Opgrader dine C5 og NAV løsninger med Logodans integrationsmoduler

Hos Logodan har vi udviklet forskellige integrationsmoduler, der gør dine IT-løsninger i C5 og NAV endnu bedre.

Vores integrationsmoduler gør ganske enkelt dine eksterne programmer og/eller branchemoduler endnu mere fleksible og funktionelle. Her kan du læse en kort beskrivelse af de seks forskellige muligheder:


Support MBS
  • C5 og NAV integration til TaskManager

    C5 og NAV integration til TaskManagerPrint  

    TaskManager fra Logodan er en mobil løsning, der gør det nemt for medarbejderen i marken at holde styr på tidsregistrering, materialeforbrug, kørsel og lignende. Alt tastes direkte ind på en tablet eller iPad, så informationerne kun skal registreres én gang, og alle data ligger automatisk klar til bogføring.

    Systemkravet til C5 og NAV integration til TaskManager er C5 2012 SP1 eller nyere og NAV 2016 eller nyere.  

    Pris pr. enhed/måned kr. 295,-

    Oprettelse af virksomhed kr. 295,- (engangsbeløb)

    Ovenstående beløb er ekskl. moms.

  • C5 integration til Logodan VIP

    C5 integration til Logodan VIP (branchemodul til vinduesproducenter)Print  

    Logodan VIP er et avanceret IT-produktionssystem, der samler alle data på ét sted. Ved at synkronisere Logodan VIP til C5, får du en optimal, hurtig og direkte styring af data.

    Ordre/Lager
    I C5 vedligeholdes kunder, grupper, valuta, betalingsbetingelser, kasserabat, kreditmax og fakturering.
    Debitor oplysningerne overføres automatisk til VIP. I VIP vedligeholdes modeller og ordrer.
    Ordrer overføres automatisk til fakturering i C5.

    Indkøb/Lager
    I C5 vedligeholdes råvarer, disponering og indkøb. Råvarer overføres til VIP lagerregister og justeringer i beholdninger opdateres automatisk mellem C5 og VIP.

    Systemkravet til C5 integration til Logodan VIP er C5 2012. 

    C5 Indkøb/Lager integration kr. 495,00 pr. virksomhed pr. måned
    C5 Ordre/Lager integration kr. 295,00 pr. virksomhed pr. måned

    Ovenstående beløb er ekskl. moms.

  • C5 integration til EasyTime

    C5 integration til EasyTimePrint  

    Logodan har udviklet et C5 integrationsmodul til EasyTime, som er en mobil løsning til direkte registrering af tidsforbrug og materialer via mobiltelefonen. Med Logodans C5 integration leveres informationer om fx ordrenumre og projektbeskrivelse til medarbejderen i marken via EasyTime. Han indtaster time- og materialeforbrug på sin mobil, og data kommer automatisk retur via C5 og er klar til tjek og bogføring. 

    Systemkravet til C5 integration til EasyTime er C5 2010 eller nyere. 
    Minimumskrav til udviklingsmoduler i C5 er Basisudvikling og 5 Forms eller VAR-Lag afvikling 

    Pris for Logodans C5 integrationsmodul:

    1-9 brugere:                                 kr. 99,- pr. mdr. + installation/opsætning kr. 3.000,- (engangsbeløb)

    10-19 brugere:                            kr. 199,- pr. mdr. + installation/opsætning kr. 4.000,- (engangsbeløb)

    20+ brugere:                                kr. 299,- pr. mdr. + installation/opsætning kr. 5.000,- (engangsbeløb)


    Ovenstående beløb er ekskl. moms.

    Priser for EasyTime finder du på: www.easytime.com

  • C5 og NAV integration til webCRM

    C5 og NAV integration til webCRMPrint  

    Hos Logodan har vi udviklet C5 og NAV integrationer til webCRM. Det betyder, at du på basis af stamdata fra webCRM kan oprette og synkronisere debitorer og kreditorer inkl. kontaktpersoner i C5 og NAV. Du kan synkronisere lagerdata fra C5 til webCRM og desuden oprette ordrer i C5 på basis af webCRM-ordrer.

    Systemkravet til C5 og NAV integration til webCRM er C5 2012 SP1 eller nyere og NAV 2016 eller nyere.

    Pris for Logodans C5 integrationsmodul:

    Kr. 495,- pr. mdr./virksomhed + installation/opsætning kr. 9.995,- (engangsbeløb)

    Ovenstående beløb er ekskl. moms.

    Priser for webCRM finder du på: www.webcrm.dk

  • C5 og NAV SmartReport PDF-løsning

    C5 og NAV SmartReport PDF-løsningPrint  

    Har du en SmartReport PDF-løsning, har vi med vores C5 og NAV integrationer en enkel og brugervenlig løsning til at udskrive og fremsende tilbud, ordrebekræftelser, følgesedler, fakturaer, kreditnotaer, kontoudtog, rente-/rykkernotaer og indkøbsrekvisitioner. Formularerne kan printes ud eller mailes direkte til forskellige e-mailadresser, og du kan naturligvis få din virksomheds eget logo lagt ind på standardopsætningen. 

    Systemkravet til C5 og NAV integration til SmartReport PDF-løsning er C5 2012 SP1 eller nyere og NAV 2016 eller nyere.

    C5                      Pris kr. 3.500,- + årligt 16% opdateringsabonnement kr. 560,-

    NAV                    pris kr. 7.500,- + årligt 16% opdateringsabonnement kr. 1.200,-

    Ovenstående beløb er ekskl. moms.

  • C5 integration til Nova dokumentscanning

    C5 integration til Nova dokumentscanningPrint  

    Slip for at bladre tykke mapper igennem, når du mangler et købsbilag. Med vores C5 integration til Nova dokumentscanning scanner du købsbilagene ind og henter dem efterfølgende ind i en C5 bogføringskladde til endelig bogføring. Du kan til enhver tid se købsbilaget på din skærm; du går blot via C5 ind på kreditor og søger det ønskede ud. Det er også muligt at lave en midlertidig bogføring af et bilag på en konto for skyldige beløb, hvis der fx er en lang godkendelsesprocedure i din virksomhed.

    Systemkravet til C5 integration til Nova dokumentscanning er C5 2008 eller nyere. 
    Minimumskrav til udviklingsmoduler i C5 er Basisudvikling og 5 Forms eller VAR-Lag afvikling 

    Pris kr. 7.500,- + årligt 16% opdateringsabonnement kr. 1.200,-

    Ovenstående beløb er ekskl. moms.