Integrator samler alt i én løsning

Navnet ’Integrator’ er en udledning af begrebet integration. At forene løsninger og skabe en større informationsdeling. Og det passer fuldstændigt med det, vores system, Integrator, kan!

Integrator er oprindeligt udviklet til brancher, hvor der både bruges tegneprogram og  et regnskabssystem – og hvor der er behov for at holde styr på masser af informationer, processer og arbejdsgange på tværs. Fra kunden oprettes til det færdige resultat står klar – og du er klar til at fakturere og lave den efterfølgende opfølgning. Integrator kan også bruges i sin rene form, dvs. uden tegneprogram eller kobles sammen med andre systemer.

Alt er samlet i én webbaseret løsning

Integrator har en række funktioner, som hver især rummer de eksakte informationer, du og dine kolleger samler op og har behov for gennem hele opgaveprocessen. Kunde- og projektoprettelse, hvor alle informationer om kunden og ordren indtastes – tegneprogrammet, hvor projektet designes – webshoppen, hvor der bestilles direkte hos leverandørerne og sidste hånd lægges på tilbuddet/ordren til kunden – det integrerede regnskabssystem, hvor økonomidelen håndteres med alt fra bogføringsgrundlag, budgetter, lagerstyring, kunder og leverandører – frem til den endelige fakturering og opfølgning. Alt er samlet i én webbaseret løsning.

Informationer tastes kun én gang

I vores system skal du kun taste data og information én gang. Herefter ligger de centralt og tilgængeligt under hele den efterfølgende ordreproces, så alle har de samme oplysninger. Du og dine kollegaer kan til enhver tid se, hvor langt projektet er i forløbet.

Desuden rummer Integrator en statistikfunktion, hvor du kan trække alle relevante data til brug i fx efterkalkulation, sælgeropfølgning og andre informationer, der er nødvendige for at bevare et nøgternt og gennemskueligt overblik på et projekt. 


Support Essential