Tidsregistrering og planlægning af opgaver

Optimering og effektivisering af din virksomhed

Har du styr på tid, opgaver og ressourcer?

Tilsammen udgør de et stort puslespil, der kan være svært at få til at gå op. Derfor har vi udviklet et værktøj, der kan hjælpe dig med at få overblikket og optimere din virksomheds tidsforbrug på alle områder.

Vi tilbyder en løsning, der kan løse puslespillet i din virksomhed. WebTime er et tidsregistreringssystem, der kan hjælpe dig med nemt at holde styr på tidsforbruget i din virksomhed ned til den enkelte opgave eller produktion på minutbasis.

Engang var et simpelt stempelur den smarteste måde at holde styr på medarbejdernes tidsforbrug. Men det havde sine begrænsninger. Stempelkortet kan kun fortælle, hvornår den enkelte medarbejder er mødt ind, og hvornår de holdt fyraften. Det siger dog intet om, hvad de har brugt tiden på, og det gør det svært at se, hvor meget tid der er brugt på de enkelte opgaver i løbet af dagen.

Tiderne har ændret sig, og i dag er tidsregistrering den rigtige løsning for dig, hvis du vil gøre din virksomhed endnu mere effektiv. Du sparer nemlig både tid og penge, ligesom du får et overblik over tidsforbruget i virksomheden. Du kan dermed optimere på både arbejdsgange og fordeling af arbejdstid, så jeres tid bliver brugt de rigtige steder. Informationerne fra tidsregistreringssystemet kan også bruges mange andre steder i virksomheden til at gøre tidskrævende opgaver hurtigere at løse.

Vi har udviklet WebTime til formålet. WebTime er et webbaseret tidsregistreringssystem, der opfylder behovet for et brugervenligt tidsregistreringssystem, som fungerer på alle niveauer i virksomheden. Læs mere om WebTime nedenfor.

WebTime – Moderne webbaseret system til tidsregistrering

WebTime er et moderne webbaseret tidsregistreringssystem, der gør det nemmere og hurtigere at holde styr på tiden ned til den enkelte opgave. Med WebTime som tidsregistreringssystem har du altid styr på tidsforbruget i din virksomhed, så du kan have overblik over både medarbejdernes tid, tidsforbrug fordelt på opgaver og opgavestatus. Dermed kan lederen effektivisere arbejdsgange og prioritere opgaver bedre.

Tidsregistrering gjort nemmere og hurtigere

På alle niveauer er WebTime et effektivt tidsregistreringssystem – både for medarbejdere, afdelingslederen, bogholderen, produktionschefen og direktøren. Medarbejderne kan hurtigt registrere deres tidsforbrug, afdelingslederen kan nemt få overblik over opgaverne, bogholderen kan let trække tal til lønsystemet, produktionschefen kan optimere processer, og direktøren kan med få klik trække alle relevante data. Alt dette kan tilgås fra hvilken som helst browser, så det er nemt for hele virksomheden at anvende.

Læs mere om fordelene ved WebTime her

Vil du ha’ den lange version?

Udfyld formularen, eller kontakt os direkte. Så kan vi tage en uforpligtende snak.

+45 8680 6300

info@acies.dk

Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.

keyboard_arrow_up